حمایت 432 تن از نمایندگان ادوار مجلس از قالیباف
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 

 
من در ديگر كانديداها آن روحيه تحول گرايي و ايجاد تغيير را مشاهده نكردم و احساس مي كنم اگر كسي به غير از قاليباف به جايگاه رياست جمهوري برسد،‌آن توان اجرايي لازم براي اداره كشور را نخواهد داشت. قاليباف مي تواند كشور ما را بعد از چند سال مديريت به يك كشور پیشرفته برساند.
استقبال پرشور مردمي از محمدباقر قاليباف به يك موج گسترده تبديل شده و هر چه به انتخابات نزديك مي‌شويم بر اين موج استقبال افزوده مي‌شود تا رفته رفته سونامی حمایت از این کاندیدای ریاست جمهوری فراگیر شود. در این خصوص دو تن از نمایندگان ادوار گذشته مجلس نیز از حمایت 432 نفر از نمایندگان ادوار مجلس از قالیباف خبر دادند.   
 
همايش نمايندگان ادوار و فعلي مجلس براي حمايت از قاليباف
 
نماينده سابق مردم اردبيل در مجلس شوراي اسلامي گفت: سابقه،‌كارنامه روشن افراد و توانايي لازم براي اداره يك كشور از جمله فاكتورهاي لازم براي رياست جمهوري است كه دكتر قاليباف هم در كارآمدي و هم در ارائه برنامه جزو افراد شاخص در زمينه رياست جمهوري است.   
 
ولي آذروش، در گفتگو با خبرنگار «فردا» خاطر نشان كرد:‌ نزديك به 432 نفر از نمايندگان ادوار گذشته مجلس حمايت خود از قاليباف را اعلام كرده اند و در حال حاضر با 31 دبير در 31 استان هماهنگي لازم به عمل آمده و احكام آنها براي حضور در ستاد دكتر قاليباف صادر شده است. خوشبختانه در كنار نمايندگان ادوار، بيش از 150 تن از نمايندگان مجلس نيز حمايت خود را از دكتر قاليباف انجام دادند.
 
وي در ادامه از برگزاري همايش نمايندگان مجلس در حمايت از قاليباف خبر داد و گفت: در حال برنامه ريزي هستيم تا يك همايش بزرگ را در آينده نه چندان دور در ارتباط با كارنامه و عملكرد دكتر قاليباف برگزار كنيم تا خدمات ايشان در نيروي انتظامي و شهرداري تهران بيشتر صحبت شود.
 
نماينده سابق مردم اردبيل همچنين تاكيد كرد: برنامه هايي كه دكتر قاليباف ارائه دادند در 7 جلد كتاب در زمينه هاي فرهنگي،‌اجتماعي، عمراني، بهداشتي، سياسي، ورزشي و اقتصادي چاپ و توزيع شده كه نشان مي دهد ايشان با برنامه مدون و كاملي پا به عرصه رياست جمهوري گذاشته اند.   
 
دبير هيئت رئيسه نمايندگان ادوار گذشته مجلس افزود:‌ خوشبختانه نمايندگان ادوار و هيئت رئيسه نمايندگان ادوار گذشته مجلس حمايت همه جانبه اي از آقاي قاليباف داشته اند و طي جلسه اي كه روز گذشته بين هيئت رئيسه نمايندگان ادوار با هيئت رئيسه مجلس نهم انجام شد،‌ جمع بندي هاي خوبي در خصوص برگزاري همايش و حمايت از قاليباف انجام گرفت.   
 
آذروش در بخش پاياني اظهارات خود از حمايت همه جانبه مردم اردبيل از قاليباف خبر داد و گفت:‌ بنده لازم مي دانم به عنوان نماينده سابق مردم اردبيل از شعور، فهم و درايت مردم عزيزمان در توجه به حماسه سياسي تشكر و قدرداني داشته باشم. مردم اردبيل با استقبال پرازدحامي كه بيش از 2 كيلومتر جمعيت در آن حضور داشتند، نشان دادند كه حمايت همه جانبه اي از قاليباف خواهند داشت.   
 
مردم كردستان به قاليباف علاقه دارند
 
عضو هيئت رئيسه نمايندگان مجلس ادوار گفت: از چند ماه پيش مي دانستم كه دكتر قاليباف ضمن برنامه هاي خاصي كه براي اداره كشور دارد،‌ توانمندي و پتانسيل بالايي هم به لحاظ كارنامه، كار اجرايي و عملكردي دارد از همين رو براي خودم اين انگيزه ايجاد شد كه به حمايت از ايشان بپردازم.
 
سيد عماد حسيني،‌ نماينده مردم كردستان در مجلس هفتم و هشتم در گفتگو با «فردا» خاطر نشان كرد: من در ديگر كانديداها آن روحيه تحول گرايي و ايجاد تغيير را مشاهده نكردم و احساس مي كنم اگر كسي به غير از قاليباف به جايگاه رياست جمهوري برسد،‌آن توان اجرايي لازم براي اداره كشور را نخواهد داشت. قاليباف مي تواند كشور  ما را بعد از چند سال مديريت به يك كشور پیشرفته برساند.
 
وي در ادامه به استقبال پرشور مردم كردستان از قاليباف اشاره كرد و افزود: سفري كه آقاي قاليباف به كردستان داشتند و استقبال پرشور مردم نشان از محبوبيت بالاي ايشان در اين منطقه دارد. ديدگاهي كه آقاي قاليباف در خصوص قوميت ها و مذاهب كشور دارد و با توجه به اينكه ايشان در گذشته نشان داده كه جايگاه همه قوميت ها و مذاهب كشور را تثبيت مي كند. ضمن اينكه كارنامه قاليباف در نيروي انتظامي و شهرداري تهران تضمين برنامه اي است كه ارائه داده و مردم كردستان وي را فردي عملگرا مي شناسند.   
 
سخنگوي سابق كميسيون انرژي مجلس در بخش پاياني اظهارات خود عنوان كرد: بيش از 45 نفر از نمايندگان اهل سنت ادوار گذشته مجلس نيز از دكتر قاليباف حمايت كرده اند و اميدوار هستيم اين موج ايجاد شده منجر به پيروزي ايشان در انتخابات شده و از طرفي ديگر نيز آقاي قاليباف بعد از پيروزي در انتخابات به وعده هاي خود عمل كنند. 
 
مطالب مرتبط

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, :: 9:37 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 55627
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1